Skrutten!

Namn: Skrutten
Ägare: Daniella
Ålder: okänd
Född: okänd
Mamma: okänd
Mammas ras: okänd
Pappa: okänd
Boende: utomhus
Aktivitet: kelgris!
Kön: hane

Personllighet:
Skrutten är en liten social kille som jag hittade i skogen dagen efter påsk.
Han hade tillsammans med sin familj kastas ut.
Nu bor han i stallet där jag även har min häst. Eftersom skrutten är ''hitte kanin'' så vet jag i stort sett ingenting om honom, förutom att han är en hane.
Vi gissar på att han är en blandning mellan angora och löwen o dvärgvädur. Men vi vet ej om någon utav dessa raser stämmer!
Så nu tillbaka till skrutten. Han är en väldigt go och mysig kille som älskar att bara bli pysslad med & knyta upp skosnören, haha!

Hoppas ni kommer läsa om oss!







Kram Skrutten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0