Zimba!

Namn: Zimba
Ägare: Josefin
Ålder: 1 år
Född: 25 april 2010
Mamma: Nina
Mammas ras: löwenhuvad dvärgvädur
Pappa: Vildkanin
Boende: inomhus
Aktivitet: Matte försöker få Zimba att hoppa, men det vill han inte alls! Den är dock påbörjad.

Personllighet:
Zimba är en sprallig,glad och snäll liten mysig sak som jag har tagit hand om sedan den dag han föddes, då jag såg i hans mammas bur att hon fått ungar (igen!). Detta var inte planerat, då Nina rymmt och parat sig med en vildkanin som brukar hålla till i våran trädgård. Zimba var en av 7 ungar, varav jag visste redan när han var 3 veckor gammal att jag ville ha honom, och börjad direkt tjata på mamma och pappa, som efter 4 veckor sa ja. Det finns mycket att säga om Zimba, och det är honom och Skrutten (som ni kommer få höra mer om senare) som ni kommer få följa i bloggen! :D







 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0